Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak 2013

Powiem od razu, że miałem przyjemność testować motocykl nie tylko na hamowni ale i na wrocławskiej autostradzie. Nie ujawniając szczegółów dotyczących prędkości przyznaję, że to niesamowity motocykl z ogromnym potencjałem mocy od niecałych 3 tysięcy obrotów aż do odcinki. Przy okazji dementuję pogłoskę jakoby części do Ducati były niemiłosiernie drogie. W czasie testu na drodze, przy pierwszym wyjeździe, przy prędkości "grubo ponad" odpadła mi plastikowa osłona stacyjki. Zmartwiłem się myśląc, że będzie mnie to kosztowało pewnie ponad 200 zł. A tu za nową część przyszło zapłacić 46 zł! I to w ciągu 3 dni osłonka już była do odebrania! Motocykl poddaliśmy wstępnemu pomiarowi. Na uwagę zasługuje wykres AFR. Motocykl posiadając dodatkowy moduł Rapid Bike EVO oraz dwa My tuning Bike buduje niezależne mapy paliwowe na każdy cylinder. Jak skutecznie? 

Klikając na miniaturkę przekonajcie się sami:

Dodaj komentarz

Twój email * (nie będzie publikowany)
Twój podpis *
adres strony WWW
Treść komentarza *
Kod zabezpieczający *